10 клас біологія

20.03.2025

Контрольна робота 




11.03.2025

Тест👈





06.03.2025

Доброго дня. Сьогодні переглядаємо відео 👈та готуємося до написання контрольної роботи . Тема "Закономірності спадковості та мінливості".



04.03.2025





20.02.2025

Запрошую на урок!👇10А

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby   

Відео 1

Відео 2





18.02.2025

Переглядаємо тему попереднього уроку і виконуємо проект .

Генетичний моніторинг в людських спільнотах. 


Проект: створення буклету, постеру, бук-трейлеру, скрайбу тощо за темою:

Генетичний моніторинг в людських спільнотах



13.02.2025

Відео 


06.02.2025

Тестування1

Тестування 2



04.02.2025

Доброго дня. Переглядаємо відео та готуємо усне повідомлення по даній темі.

Відео





23.01.2025

Виконуємо самостійну роботу і надсилаємо до кінця уроку

Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________

1. Схрещено ромашку білу (домінант гомозиготний) махрову з жовтою звичайною(домінант гомозиготний). Записати генетичну схему схрещування для Р, F1, F2.

2. Один з подружжя має блакитні (рецесив) очі і прямий (гетерозигота, домінант) ніс, другий карі очі і кирпатий ніс (рецесив). Записати генотипи і фенотипи для батьківських форм Р і нащадків першого покоління F1

3. Чорне забарвлення у собак домінує над коричневим, а коротка шерсть над довгою. Яка кількість чорних цуценят з довгою шерстю буде одержана при схрещуванні гетерозиготних за обома генами тварин

_________________________________________________________________________________________________________

4. У малини червоний колір плодів і колюче стебло домінують над жовтим кольором плодів і гладеньким стеблом. Яке потомство буде отримане внаслідок схрещування дигетерозиготної рослини з рослиною, що має жовті плоди та гладеньке стебло.


21.01.2025

Доброго дня. Розв`язуємо тренувальні задачі в робочих зошитах.

Тема: Розв’язування задач на дигібридне схрещування.

I – варіант

Задача 1.

 У гарбуза біле забарвлення плодів домінує над жовтим, а кругла

форма – над видовженою.  Яким буде розщеплення за фенотипом при дигібридному схрещуванні батьківських особин з генотипами: АаВВ×ааВb?

Задача 2.

У людини кароокість і наявність ластовиння – домінантні ознаки. Кароокий без ластовиння чоловік одружується з блакитноокою жінкою, в якої є ластовиння. Визначте, якими в них будуть діти, якщо чоловік гетерозиготний за ознакою кароокості, а жінка гетерозиготна за ознакою ластовиння.

Задача 3.

У перцю червоний колір плодів  (С) і нормальний висота (Д) – домінантні ознаки, а зелений колір і карликовість – рецесивні. Які плоди будуть у перцю, отриманих унаслідок схрещування:       

а) ССdd × ссДД;

б) СсДd × Ссdd;

в) СсДd × ссdd?

Задача 4.

 Довгошерстого  гетерозиготного чорного самця морської свинки схрестили з світлою  короткошерстою самкою. Визначте  потомство від морських свинок, якщо чорна і довга шерсть є домінуючими проявами ознак, а світла і коротка  шерсть – рецесивна ознака.

 

 

 

 

ІI – варіант

Задача 1.

У тюльпанів червоне забарвлення квітів домінує над жовтим, а нормальна висота   – над карликовою. Яким буде розщеплення за фенотипом при дигібридному схрещуванні батьківських особин з генотипами:       АаВb×ааbb?

Задача 2.

У людини зеленооокість і наявність ямочок на щоках – домінантні ознаки, а сіроокість і відсутність ямочок на щоках – рецесивні. Зеленоокий  без ямочок на щоках чоловік одружується з сіроокою жінкою, в якої є ямочки на щоках. Визначте, якими в них будуть діти, якщо чоловік гетерозиготний за ознакою зеленоокості, а жінка гетерозиготна за ознакою ямочок на щоках.

Задача 3.

У помідорів червоний колір плодів  (К) і нормальний висота (В) – домінантні ознаки, а жовтий  колір і карликовість – рецесивні. Які плоди будуть у помідорів, отриманих унаслідок схрещування:   

                                                   а) ККbb × kkBB;

б) KkBb × Kkbb;

в) KkBb × kkbb?

Задача 4.

 1. Карі очі ‒ домінантна ознака, блакитні ‒ рецесивна. Темноволоса жінка з карими очима одружилася зі світловоло­сим чоловіком із карими очима. Жінка гетерозиготна за геном кольору волосся, чоловік — за геном кольору очей. Які очі можливі в дітей?



16.01.2024

Задачі на моногібридне схрещування 




14.01.2024

Відеоурок



17.12.2024


Тест


10.12.2024

Тест 👈



07.12.2024








14.11.2024

Передивіться відео(для 10Б)

Відео👈

Виконуємо практичну роботу👈

Запрошую на урок!👇10А

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby  



 



05.11.2024



24.10.2024

Увага! Підсумкове оцінювання.

Тести  10А👈

Тести 10Б👈


10.10.2024

Запрошую на урок!👇

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby  




08.10.2024

Запрошую на урок!👇

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby  





28.09.2024

Запрошую на урок!👇

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby  

Відеоурок 👈

Тестування👈



26.09.2024

Запрошую на урок!👇

https://meet.google.com/ipb-iqci-nby  




24.09.2024

Запрошую на урок!👇




12.09.2024

Тестування 10А👈

Тестування 10Б👈



10.09.2024

Запрошую на урок!👇





05.09.2024

Запрошую на урок!👇

 Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.





 03.09.2024

Біологія як наука. Міждисциплінарні зв’язки біології та екології. 
Запрошую на урок!👇

Комментариев нет:

Отправить комментарий