07.04.2025
20.03.2025
13.03.2023
10.03.2023
Увага! Тест 👈
06.03.2025
24.02.2025
Доброго дня. Виконуємо тест по попередній темі.
Тест (час на виконання 20 хв)
Наступний урок усне опитування по темі "популяція".
Для ознайомлення на домашнє завдання.👇
20.02.2025
Запрошую на урок!👇
https://meet.google.com/ipb-iqci-nby
13.02.2025
тест1
10.02.2025
Запрошую на урок!👇
https://meet.google.com/ipb-iqci-nby
06.02.2025
Доброго дня. Переглядаємо відео та готуємо усне повідомлення по даній темі.
Виконуємо самостійну роботу і надсилаємо до кінця уроку
Прізвище, ім’я, клас_________________________________________________________________________________________________________________
1. Схрещено ромашку білу (домінант гомозиготний) махрову з жовтою звичайною(домінант гомозиготний). Записати генетичну схему схрещування для Р, F1, F2.
2. Один з подружжя має блакитні (рецесив) очі і прямий (гетерозигота, домінант) ніс, другий карі очі і кирпатий ніс (рецесив). Записати генотипи і фенотипи для батьківських форм Р і нащадків першого покоління F1
3. Чорне забарвлення у собак домінує над коричневим, а коротка шерсть над довгою. Яка кількість чорних цуценят з довгою шерстю буде одержана при схрещуванні гетерозиготних за обома генами тварин
_________________________________________________________________________________________________________
4. У малини червоний колір плодів і колюче стебло домінують над жовтим кольором плодів і гладеньким стеблом. Яке потомство буде отримане внаслідок схрещування дигетерозиготної рослини з рослиною, що має жовті плоди та гладеньке стебло.
Розв’язування елементарних вправ з реплікації, транскрипції та трансляції. Надсилаємо на пошту в кінці уроку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий